Nová Škoda Fabia míří na trh!

škoda fabia

Základem úspěšné firmy je inovace svých produktů či služeb. Škoda Auto patří mezi takové společnosti. Není to tak dlouho, co představila na trh nový model Škody Octavie G-tec, která následně zaplnila české silnice. Nyní se z hlediska modernizace i designu zaměřila na levnější kategorii nabízených vozů, a to Škodu Fabii. A nutno podotknout, že nyní je na ni radost pohledět!

Nový kabát

Nová Škoda Fabia 3. generace se na první pohled značně liší svým vzhledem od předchozích modelů. Jak je vidno, poprvé byly použity prvky ze studie VisionC a rovněž je zde jasný odkaz na vozy týmu Škoda Motorsport. Přední maska propojená se světlomety opticky rozšiřuje příď auta, které by tak mělo působit dynamičtějším a nižším dojmem oproti svým předchůdcům.

Přední světlomety jsou opatřeny diodami pro denní svícení a dosahují tak výraznějšího rázu, zadní světlomety diody ale nemají.

Dalším výraznou změnou prošla i záď auta, kde nalezneme typický prolis na víku od kufru, jaký mají i ostatní nové modely jako Škoda Octavia, Škoda Rapid či Škoda Superb.

Mladoboleslavští designéři se rovněž zaměřili i na boky auta. Najdeme zde zajímavou linku táhnoucí se od zadních do čelních světlometů, která upoutá nejen na pohled, ale má i praktické využití při dešti pro usměrnění kapek vody.

Technické údaje ve srovnání s předchozím modelem

Škoda Fabia III Škoda Fabia II Rozdíl oproti staršímu modelu
Pohotovostní hmotnost od 980 kg od 1020 kg – 40 kg
Délka 3.992 mm 4.000 mm – 8 mm
Výška 1.467 mm 1.498 mm – 31 mm
Šířka 1.732 mm 1.642 mm + 90 mm
Rozvor náprav 2.470 mm 2.465 mm + 5 mm
Rozchod kol vpředu 1.463 mm 1.433 mm + 30 mm
Rozchod kol vzadu 1.457 mm 1.426 mm + 31 mm

Motorizace

V základní nabídce motorů pohánějících novou Škodu Fabii nalezneme tříválec ze Škody Citigo (44 kW nebo 55 kW), dále čtyřválcem 1.2 TSI (66 kW nebo 81 kW) a dieselový čtyřválec 1.4 TDI Greenline (55 kW), který bude představovat nejúspornější alternativu.

Uvedené motorizace budou opatřeny jak pětistupňovou manuální převodovkou, tak i sedmistupňovou automatickou převodovkou.

Výbava

V základní výbavě nové Škody Fabie nenajdeme ani elektrické ovládání oken, ani klimatizaci. Ale množství prodaných vozů v takové výbavě se neočekává příliš velký, jelikož právě tyto komponenty nebudou příliš drahou investicí, očekává se v řádu do 5 tisíc korun.

Přiobjednat si budete moci systém autonomního brzdění před překážkou, velkoplošnou panoramatickou střechu či multimediální rozhraní MirrorLink, díky kterému budete moci připojit Váš chytrý telefon k palubnímu počítači. Xenony či navigaci však v nabídce nenaleznete.

V nabídce rovněž naleznete i 17 palcová litinová kola nebo v základní výbavě 14 palcová kola.

Zdroj fotografie: http://www.škoda-auto.cz






Přidat komentář

Musíte být přihlášeni pro komentování.

Friend: tai game mobile,tai game dao vang,